7.29.2010

maaf itu cuma huruf

Assalammualaikum,
dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

. . . . .
bersyukurlah kerna kamu kenal saya yang sekarang.
kalau saya yang dulu-dulu,
jangan harap kamu boleh tersenyum dimaafkan,

selagi kamu tak pergi bersama kata kesat yang menyucuk hati,
selagi kamu tak dibunuh dengan diam peduli tidak saya
selagi tak nampak kamu keluar dengan sendiri dari hidup saya
selagi itu kamu akan dibenci sampai mati.
tapi,
beruntunglah kamu,
bersyukurlah kamu,
sebab saya yang dulu-dulu dah dibuang jauh-jauh.

sayacubasebaikmungkinkernakesayangankesayanganyangadadisisi
tapi,kamu silap..
palingpantangsaya,kesayangansayadicarikcarikhatinya
saya mintak maaf,
kalau lepas ini, saya menjadi yang dulu-dulu.
semua itu silap kamu.

Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers