3.06.2011

psst ;p

salam kesayangan jiwa!

maaf, untuk sentiasa yang bukak blog nih, tapi tuan punye blog pemalas sangat nak update.
mesti awak kecewa kan? :p
sorri. :)
*sori nek lori ar-;p*

oke-oke. sori sangat lama xupdate. bizi sampai tak tahu nak update citer yang mana satu
saya dahla malas nak menulis. kena tunggu ade mood.
tapi, masa ade moodla saya bizi.
mase bizi lah baru saya ade mood?
haha

banyak sangat perkara berlaku sekeliling, mengikut jadual yang saya tempek kat sebelah kanan blog tuh.
nampak?
ade beberapa perkara yang sudah selesai dengan sempurnanya.
cuma, saya nih...mengejar waktu.
jadi, bila saya free-free, saya update yer :)


Comments
2 Comments

2 comments:

arwa salsabila said...

mh!!!miss u so much...setiap hari tertunggu2 post baru mh...huhu

Cekgu Akmar said...

sori tau wa. mh nih malas sangat. sian kt wa

Daisypath Happy Birthday tickers