7.07.2011

nikmat merasa Allah ada di sisi kita, adalah yang paling manis berlaku

saya harap apa yang ada pada saya sekarang, adalah yang terbaik.
supaya saya tak menyesal pada apa yang saya buat sekarang,
dan apa yang telah saya tinggalkan dulu.

saya risau segala apa yang saya pikir pasal mereka mengenai saya,
akan hanya membuatkan perasaan bersalah, dan rasa pentingkan diri
cukuplah kalau melihat senyum yang ada pada mereka sekarang,
sudah menggambarkan bahgia yang mereka rasa,
tanpa ada saya.

dan segala yang saya ada sekarang,
perasaan cemburu yang perlu saya buang,
dengan hati yang sentiasa berbolak balik,
doakan yang terbaik pada penghujung hidup saya ini,
cukuplah kalau Allah boleh maafkan saya.

insyaAllah, saya takpernah menyesal kalau saya hilang semua,
apa yang saya pernah ada dulu, apa yang pernah saya lalui dulu,
saya sudah cukup merasa nikmat tuh semua, kecuali
doakan nikmat yang satu ini, akan kekal sampai saya ada di atas padang masyhar nanti,
nikmat merasa Allah ada,
sentiasa ada.
paling dekat dari semua yang pernah saya miliki dulu.
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers