3.22.2012

Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Assalamulaikum :)
rindu saya tak? hehe. maafla saya tahu ada yang datang sini dan hampa sebab blog ni tak update-update.
saya memang camni, kalau lama sangat tak update, datang malasnye.huhu

saya baru je baik demam minggu lepas,
saya rasa, sebab push badan kuat sgt kan.
padahal badan dah tua, (tak sedar diri).
tapi alhamdulillah, saya tahu, sementara nak biasakan diri dengan rutin harian yang baru ni,
beginilah :)

eh, dan melecong dari tajuk cerita.hehehe
sebenarnye saya nak update semalam, tapi tak seronok pulak sebab result pelajar sains tak dapat lagi semalam. saya hantar gak sms untuk tahu result semalam, tapi takde respon pun.

semalam, dalam pukul 9pg, saya masuk kejap dalam bilik guru, lari kejap dari latihan netball,
mh aliatul atirah dah gi amek result spm dia kt bilik pengetua. dia masuk-masuk je, semua ucap tahniah.hehee
dia dapat 7A kot! perghh...dasat..hehee. dia pun cam terharu sangat. saya pulak sebak.(biaselah tukang cerita memang kena emosi sikit! haha)

saya tak sempat tengok semua pun result budak sastera, sebab agak bizi semalam. yang tahu, munirah dapat 6A dan syukran 5A.

pagi tadi, semua macam excited tunggu abang posmen. dalam pukul 9 saya cam dah tak sabar.haha (excited mengalahkan budak-budak). so, saya pun try cara sms lagi. sekali dapat. so alang-alang check result sorang, baik check semua.ehehe. (so, mh minta maaflah baca result ante semua tanpa kebenaran.huhu)

tapi dapat-dapat je, kagum giler, saya baca sms cam rasa nak nangis. punyelah excited. tahniah! tahniah! tahniah! antum semua hebat-hebat. pecah rekod tahun nih dapat 12A..Allahuakbar!

saya ni kagum dengan dorang sebab dengan kemudahan belajar yang taklengkap, tapi takde alasan lansung untuk dapat result gempak! hebat betul.petang tadi masa result sampai excited saya pegang slip dorang. tengok slip Isna lagilah...nampak A+++++++ je banyak..hehhe.

Tahniah kat semua! dahla akademik pun hebat, akhlak pun hebat! dasat! hehe
Alhamdulillah untuk nikmat Allah :)

p/s: tahniah terutamanya kat x-budak boja, isna, hanim, tasnim, yaya, fatehah. mh kagum dengan result kome semua.hehehe. budak boja form5 tahun nih, rasa tercabar x? haha

p/s: tahniah gak kat budak form3 yang dapat result idadi hari nih. yang dapat mumtaz ada 3orang. semua banin-syafiq, aiman dan khatami. :) tahniah gak kat saibah, tak baca sangat tuh, dapat result cmtuh.hehe

p/s: tahniah gak kat budak boja yang lawan friendly dgn ampang selasa lepas, walaupun kalah, tapi buat mh gelak tengok sorang-sorang jatuh dalam lecak! hahaa.

p/s: esok last day muallim zainal kat sekolah. oke, hilang lagi sorang cekgu.huhu :(

p/s: saya sayang adik saya, cik bunge oren. :) cepat sembuh tau!
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers