4.17.2010

jiwa aku

Salam Kesayangan Jiwa ;)

Alhamdulillah, semalam Hari Ihtifal selamat diadakan untuk meraikan kejayaan pelajar-pelajar SMAH
segalanya berjalan lancar walaupun masih banyak kekurangan yang patut diperbaiki untuk tahun depan.
gambar-gambar aku akan upload kemudian yer ;)

pagi tadi, ade 'kelas chenta +math'
dari kul 9 sampai pukul 3 petang.
alhamdulillah, rasa lega sebab dapat berkongsi ilmu ini dengan budak-budak comel
terima kasih melayan kegarangan perempuan yang perasan manis ini ;p

esok ada perlawanan netball anjuran Masjid Sultan Yusuf
jemput-jemput datang yer
acara netball di dewan rapat setia
acara futsal di padang jamal
sekolah hantar tiga wakil untuk netball, dan satu untuk futsal.
harap segalanya berjalan lancar esok. 

paling aku takut, biler aku pergi nanti, ini yang bakal aku rindu hari-hari ;(


Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers