6.19.2012

tunang cik amoi

assalamualaikum :)
sabtu nih, smah akan buat sukan. tapi mungkin saya tak dapat ambil gambar, sebab ada kat padang rapat setia, hanya sampai pukul 10 pagi. insyaAllah. 
sekarang tengah sibuk latihan kawad dan sukan tara.
tiap-tiap hari balik lambat T_______T

nah, nih gambar tahun 1999.
masa nih umur saya 13tahun kot. haha. lawak giler muke :P
nih kawan dari umur saya lima tahun.
sabtu nih dia akan bertunang.

sebenarnya saya nak bukak satu rahsia.
sejak saya kecik, saya sangat cemburu dengan budak ni.haha.
saya jeles sebab kulit dia putih melepak.
saya jeles sebab dia sangat baik.
saya jeles sebab dulu masa kecik rumah dia ada video tape cerita best-best
saya jeles sebab family dia rajin melancong-lancong 
(walaupun padahal mak ayah dia akan angkut saya adik beradik ikut sekali.haha)
saya jeles sebab dari kecik dia pandai.
(dulu, saya selalu percaya budak pakai spek mata, semua pandai-pandai. semua sebab saya jeles dengan dia.haha)
saya selalu teringin duduk satu sekolah dengan dia. sebab sek ren kami tak sama sekolah.
masa tingkatan satu, saya dapat satu sekolah dengan dia ni, cuma lain kelas.
tetap kalah, sebab dia pandaaaiii sangat.
bertambah-tambah saya jeles dengan dia.hahha.  
saya jeles sebab dia sangat suci-muci, kalau sembang, alahai baik sangat.
saya jeles tak dapat nak main bola beracun sama-sama
saya jeles tak dapat nak kumpul duit beli novel 'pilot cafe' macam dulu.
saya jeles sebab masa jarakkan kita dengan kesibukkan
saya jeles sebab sekarang dia dah jadi engineer
dan yang paling saya jeles sekarang ni,
sebab macam mana dia boleh potong turn saya dulu?
:p
aik.. budak paling skema, cik amoi, 
nurul asyikin zulkifli
saya nih lagi tua dari awak tau, how dare u.
oke fine, fine.
:p

kikin

bila pengetua tak luluskan cuti saya sabtu ni, dia cakap,
 "kalau mh tunang, baru saya kasi cuti"
-saya gelak "nih kawan baik saya, ml."
"mh ni ramai benor kawan baik, hari tuh pun kawan baik"
-saya dok ingat, masa wedding aumil hari tuh.hehe. "ml, saya jarang nak pegi kenduri kecuali yang betul-betul rapat dengan saya, dan ini paling rapat. dia kawan baik saya sejak umur saya lima tahun!"
:)
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers