5.16.2011

Takziah & Tahniah

 Salam kesayangan Jiwa :)

maaf, saya terlampau bizi.
sekarang, tengah minggu exam, dan saya tinggal nak tanda kertas sejarah kelas 4 muffakir.
komen? hmmm..
ada yang baik, ada yang teruk, ada yang makin baik, ada juga yang makin teruk.
entahlah.. sejarah tingkatan 3, sangat teruk.
bukan untuk kelas saya saja, subjek-subjek lain pun sama.
saya taktahula kenapa dengan pelajar tingkatan 3, tapi bagi saya, mereka-mereka yang 'pandai' ni, boleh pikir sendiri.
apa yang kita bagi, itu yang kita dapat, right? so, muhasabahlah balik
ada otak, untuk pikir kan? bukan letak kat kepala lutut.

kadang saya rasa saya terlalu tua untuk 'masuk' dengan jenaka mereka.
terlampau banyak sangat ketawa.
tadi jaga exam, sebelah kelas tingkatan tiga
kejap dengar mereka ketawa terbahak-bahak,
lepas tuh, dengar seorang banat menangis tersedu-sedu
macam duduk sebelah wad sakit jiwa!
kesian saya tengok.
jangan hu-ha sangat,
takot nanti meraung tak ingat.

aper pun, tahniah kepada tiga orang yang dapat A' dalam addmath. kome memang hebattt!!!!
addmath taksusah, kalau kita letak sedikit USAHA,
insyaAllah DIA akan nampak :)
Comments
1 Comments

1 comments:

Setich said...

Hihi like like. Addmath susah sikit kot? xD

Daisypath Happy Birthday tickers