8.21.2011

iftar budak debat

assalamualaikum :)
*mula-mula ingat tadi nak update kat blog gambargrapher, sekali menyampah pulak tengok theme blog tuh.huhu*
macam mana puasa kalian? sudah masuk sepuluh malam terakhir, masa untuk memecut :)

malam jumaat hari tuh, isna sms ajak teman team debat sekolah berbuka puasa. actually, mh suliza yang sepatutnya ada, tapi dia ada hal kot, jadi saya dengan muka tak-malu nyer, setuju follow budak-budak nih.

macam-macam cerita jadi malam tuh antara dorang, dalam pukul 8 isna, amal & falah dah ade depan rumah.
cakap gn isna, "isna, ni kereta mh, tapi saya takot nak bawak" hahaa. kesian betul kan, beli keta, tapi orang len yang dok bawak hari-hari.hmm.

dalam keta, tanya dorang, korang nak makan mana ni, semua tak tahu lagi. sian dorang nak pegi nashmer tutup pulak. last-last decide gi SUP AIN UTARA, area greentown mall.


saya order nih,
soto

 milo tabur : D

 
nampak budak laki belakang tuh?
masa nak bayar tuh, dia tanya saya, "semua ni dari mana?" 
saya balas, "dari gunung rapat je"
*mesti dia ingat kami datang dari luar ipoh, sebab pakai baju masing-masing kemain lawa, dahla bising kemain kat meja makan, excited terlebih :P*


last, solat di masjid jalan diary. 
jumpa buah hati kat sana :)
rindula ajat gn mama :)

terima kasih isna & siblings yang hantar dan amek saya, dan sudi jemput saya ke iftar budak debat :)
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers