11.27.2011

Jamuan Pengawas 2011

Last day sekolah hari tuh, pengawas buat sedikit jamuan ringkas menjemput cekgu-cekgu.
plan mula pukul dua lebih, tapi dalam pukul empat baru mula. 
saya sebagai pemangku guru disiplin, minta maaf sebab kelewatan pengawas menyiapkan majlis ini,

 antara guru yang hadir. mh norhayati belom bersalin lagi.hehe

 azhar (form3) & farah rasyida (form4)
MC

bacaan doa 

 ucapan wakil pengawas, KU, Hannan (form5)

 ucapan wakil guru pengawas, Ml. Zainal. mh suriani tak dapat hadir sebabnya anak dia terkena chicken pox.

 
 
 
 tuan haji mat nor.

 
 
 order dari ayah Rokiah, form5

 

terima kasih kepada semua ajk pengawas sesi 2011
walaupun saya hanya pemangku guru disiplin,
tapi semua pengawas bagi kerjasama,
minta maaflah kalau ada yang terasa hati cara saya tegur,
saya cuma harap pengawas boleh memantapkan diri lagi,
setiap hari adalah proses belajar.
insyaAllah, tahun depan ada guru disiplin baru yang akan menggantikan tempat saya.
bagilah kerjasama kepada sekolah, bantulah mengatasi masalah disiplin,
sekali lagi, saya minta maaf.
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers