12.22.2011

tahniah untuk semua

Assalamualaikum :)
saya baru balik dari taiping. huhu.
alahai rasa berdebar pulak nak tengok result budak-budak
pagi tadi kesian nabila asyik kena kacau.hehe.

tahniah pada syawaal, azhar. dan fatimah. (9A) yeay, pasni boleh masuk kisas :) insyaAllah.
tahniah pada syamim (8A), yusuf & saifullah (7A), lagi sapa? itu je yang saya tahu setakat nih.huhu
esok gi sekolah. alhamdulillah. :)
macam yang saya cakap sebelum nih, bagus & tidak, semua tuh ujian.
jangan di compare result yang ada, dengan orang yang kamu rasa dia-tak-layak-pun-dapat-result-bagus-dari-kamu,
kerna kita takpernah tahu, apa yang sedang Allah rancang yang terbaik untuk kita :)
bersangka baik lah, bermuhasabahlah, percaya satu perkara,
Allah sedang rancang jalan yang terbaik :)
tahniah!

ps: saya terkejut saifullah telefon sambil ucap terima kasih sebab sejarah dia A. saya percaya itu semua atas usaha dia. :) cuma saya cukup terharu!
terima kasih untuk maha besar, yang bagi ke saya, perasan yang tak tergambarkan indahnya :)

pss: adlina nak pindah, oke, saya sedih netball team makin kurang soulmate nih.huhu. isna, hanim dan tasnim nih mh tambah sedih nih.huhu.
Comments
1 Comments

1 comments:

suzaimi johari said...

akmar,nk tau percentage english dan sains jgk..huhu

Daisypath Happy Birthday tickers