5.15.2012

Buku Wajib Beli : Bisik

gila! 

haha. itu ayat pertama yang keluar dari mulut saya, lepas selesai khatam halaman terakhir buku nih.
berpeluh satu badan, macam baru balik berlari pecut 100meter! (wow!)
walaupun saya tak pernah lari secepat tuh.hahaha

saya habiskan masa empat jam,
ya, agak lambat disebabkan saya dah lewatkan masa tidur yang sepatutnya,
saya agak buku nih, simpan sesuatu.
tangan tergam terus.

sinopsis cerita nih, search saja di web fixi.
saya nak kamu terus saja beli buku ni, dan baca.
melihatkan kucing si mata merah saja, saya dah cuak.haha

yer, lepas baca semalam,saya tak boleh tidor!
 melihatkan cara buku di malaysia sekarang, seronok. 
takdelah cintan-cintun macam filem semendang.

aperpun, selamat membaca :)
assalamualaikum :)
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers