5.17.2012

hai,

assalamualaikum :)

sedikit update:
1- semalam saya jumpa dengan mh faezah (penulis dua novel, persis bidadari dan lembayung kasih-Mu), sembang punya sembang, dia cakap akan keluar novel ketiga *____* best2! saya tanya, susah tak nak masuk alaf21? dia kata susahla mula-mula. dia terang kat saya proses untuk jual novel. dia cakap, kalau minat, dia boleh tolong.hehhe *______* suka-suka! (ada ke orang nak baca kalau saya keluar novel? hahaha). pastu dia cakap, sekarang dalam proses nak 'drama' kan novel lembayung kasih-Mu. owh, sapa lah dapat jadi watak utama.hehe. mintak tembakkan doa, supaya drama tuh muncul nanti :) cinta -islamik :)

2- cuti sem makin dekat, banyak sangat program yang dah diatur. so, nih saya senaraikan jadual saya sebenarnya.hahha

25/5- sambutan hari guru
26-27/5 - mukhayam tingkatan 4Mujahadah &5Mufakkir
27/5- wedding ome (rakan sek ren)
28-30/5- perkampungan tahfiz 1Mumtaz & 2Amanah
1-5/6- wedding cousin di pahang
2/6- engagement mysara (kawan matrik)
6-7/5 - karnival musleh di johor (nih saya tak ikut)
 23/6- engagement ikin (kawan dari umur 5tahun)
23/6 - hari sukan sekolah

aaa..lepas dari tarikh tuh, mungkin saya free :)
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers