5.10.2012

Buku Wajib Beli : Lembayung Kasih-Mu

 
assalamualaikum :)

hehehe. aaa..nih lagi satu buku.
kali nih novel islamik pulak.
lembayung kasih-mu
buku nih saya beli dah lama, setahun yang lepas. tengok penulis nya sapa.
ummu wafa.
mesti ada yang tak kenal kot. tapi sebenarnya, ummu wafa nih mh faezah sek ren. (saya pernah ajar anak dia, harith *budak yang saya kire agak genius!*)
saya kenal mh faezah nih, masa ceramah akhir tahun 2010 di sekolah. tengah dengar ceramah tuh, dia kusyuk salin cari isi nak tulis novel ni sambil telinga dia dengar ceramah.
seronok tengok dia kusyuk buat kerja. dia cakap nanti novel dia keluar, belilah :)
bestnya ada novel sendiri *_______*

so, tahun 2011 kuarlah novel nih, saya amek masa setahun nak baca buku ni. haha.
padahal terperuk je atas lantai. saya malas sebab tengok penerbit buku alaf21. sebab ingatkan jiwang-karat :P
sebabkan bosan sangat, terbaca pulak, pastu, macam...eh, best-best :) hehehe.
dah seminggu exam kat smah, saya dok usung novel.hahah.
novel ni best. :) 
tentang perempuan yang berusaha tentang jodohnya
bukan berusaha mencari, tetapi menjadi :)

sekarang tengah baca novel kedua kak faezah. heheh.:)
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers