10.13.2011

Pasca PMR : #1 Galeri Kristal

Assalamualaikum :) 
mood sekarang, tengah tunggu mak masak roti canai.hehe
saya rasa penyebab saya tembam-macam-apam adalah, salah mak.
mak tak pernah miss buat saya jilat jari.haha.
dari saya sekolah rendah, masuk mgs, masuk teknik, pegi matrik, sampai zaman u,
setiap kali saya bawak bekal ke sekolah, ke kelas, mesti licin. 
setiap kali tuh jugak, kawan-kawan dok puji sedap :)
kembang kuncup hidung kena puji. padahal mak yang masak! haha
oke lari dari topik :P

update dari program pasca pmr pagi td. saya sampai di Pusat Penyelidikan Mineral jam 8 pagi. mak nak kejar punch card kan. saya jalan kaki ke bangunan sebelah, tengok dah ramai pelajar banin dan banat yang menunggu. dalam hati, budak-budak nih, cepat pulak datangnye. hehe

lepas amek kedatangan, dorang duduk dalam kumpulan.. sementara tunggu taklimat pukul 9, saya soh bincang makanan apa nak jual masa Hari Kantin nanti. dalam jam 8.30pagi, singgah kantin dulu. banin xbreakfest lagi rupanya. dalam jam 9 baru berkumpul di Galeri PPM dan diberi taklimat serba ringkas oleh Pn. Norehan.

 

pelajar dibenarkan melawat dan melihat barangan yang terdapat didalam galeri. termasuklah seperti di bawah nih, kristal.

 

pelbagai jenis marmar
 

tetiba banat panggil, mh meh sni jap, tengok nih?
 AKMA :p

 
 
 
 
 
 
 



Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers