4.13.2012

april yang meriah!

assalamualaikum :)

update dari sek men keb dato' panglima kinta. :P
sekarang tengah rehat. bagi yang tak tahu, saya tengah ber'kursus'. huhu
 kursus PBS bagi subjek matematik.
ala, sebab form1 kan dah takde pmr 2014 so, sistem dah bertukar.
setakat kursus tiga hari nih, okelah. hari ni hari terakhir.
yang tak oke nya nanti, bila dah balik sekolah, dan nak laksanakan kat sekolah, memang nak nangis T__________T
giler ahh, jangan dibuat tukar-tukar macam ni selalu, pengsan cekgu-cekgu.hehe
(abaikan kalau tak paham, saya tengah membebel) hehee.

hmm,
update pasal sekolah
1) ayah pada johan arif (tingkatan 4)  meninggal dunia. saya dah lupa sebenarnya tarikh sebenar. aperpun al-fatehah.
2) sabtu lepas ade konsert shotul harakah. sebab nak kumpul dana pembinaan asrama tahfiz. (nanti saya update tentang ni)
3) minggu lepas jugak berlansung minggu kurikulum. maaf, takde gambar sangat. seyes bizi sangat. tapi tgk semua aktivti ade sambutan dan berjalan lancar. TAHNIAH untuk semua. ada puisidra, pop kuiz, pertunjukkan eksperimen, spell it right. :)
4) SMAN bermula esok. so, netball, pingpong dan bola tampar banat sila usaha :) gambate! man jada wa jada :)
5) minggu exam akan bermula, so, cekgu-cekgu tengah sibuk nak settlekan kertas soalan.
6) apa lagi eh? entahla..dah tak tahu nak tulis ape.heehhee.


oit, 24jam saya macam tak cukup.
adakah Allah tarik nikmat masa saya? huhu
takpelah, kem salam sayang untuk semua.
doakan iman saya makin kuat!
:)
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers