4.04.2012

:)

assalamualaikum :)

untuk gadis manis pengarang buah hati saya,
: siti najatulmakwa anak pakcik rahman (ohh, pakcik terima kasih ikan keli semalam, seddaaappp sangat! hehe)

sepanjang tempoh tiga tahun, satu bulan, tiga minggu dan dua hari.
tempoh masa sepanjang saya berada di smah,
adalah antara pengalaman yang indah dalam hidup saya

sebenarnya saya takpandai nak sastera sangat,
idea dah tumpul barangkali.
cuma nak cakap,
untuk sepanjang tempoh itu,
saya kenal seorang yang cukup kenal hati budi saya,
kerenah saya,
perangai sebenar saya,
rajok-marah-gediks-manja saya,
dan untuk setiap kalinya dia akan sabar
melayan apa pun mood saya waktu tuh.
hanya sorang,
: cik kempiss :P
 
dik
terima kasih untuk semua memoir yang indah-indah nih semua :)
akak doakan yang terbaik untuk awak :)
man jada wa jada untuk stpm,
setiap makhluk yang Allah ciptakan, ada kelebihan & kelemahan,
bagaimana orang lain memandang kelebihan & kelemahan kita ini, 
adalah perkara yang berbeza-beza.
usaha sungguh-sungguh dalam setiap hal,
buat something yang kita suka, supaya kita takkan pernah berasa terpaksa nak buat.
baik, buruk kita,
hanya Allah yang sayang..
(dasar perempuan, memang kuat membebel! hahah)

okelah, selamat hari tua.
umur makin sikit, amal kena tambah.hehe
ASA
:)
Comments
0 Comments

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers